سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کامران رستمی

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محرومیت ابراهیم توره در بازی داربی دلیلی برای رساندن من به این مسابقه حساس نیست.

محسن خلیلی پیرامون حضورش در مسابقه‌ی داربی با توجه به محرومیت ابراهیم توره دیگر مهاجم پرسپولیس در این مسابقه اظهار کرد: نبودن این بازیکن در بازی حساس داربی هیچ ربطی به اینکه کادرفنی و یا خودم تلاش اضافه و غیرحرفه‌ای برای رسیدنم به بازی داربی انجام دهیم، ندارد. من تمریناتم را به طور منظور و حساب شده سپری می‌کنم و باور کنید هنوز مشخص نیست که چه زمانی امکان بازی کردنم در پرسپولیس فراهم می‌شود.

وی افزود: حتی خودم هم هیچ پیش‌بینی درباره‌ی رسیدنم به داربی یا حتی بازی‌های پس از آن نمی‌کنم و فقط باید تمرین کرد و روز به روز شرایط را سنجید.

وی درباره‌ی شرایط فنی پرسپولیس در روزهای پیش از داربی گفت: اوضاع خوب است و بچه‌ها با انگیزه و روحیه‌ی بالایی تمرین می‌کنند که امیدوارم این وضعیت تا مسابقه ادامه داشته باشد.

خلیلی درباره‌ی حضور وینگادا در پرسپولیس نیز گفت: می‌دانم که مربی بزرگی است اما، شناختم از او در همین حد است. باید حضورش را در پرسپولیس ببینیم و آن موقع می‌توان نظر درست‌تری داد. حتی من نمی‌دانم این مربی با چه سیستمی بازی می‌کند و به آن علاقه دارد

 


ارسال شده در توسط کامران رستمی
دروازبان ابومسلم تا اطلاع ثانوی محروم شد دروازه بان تیم فوتبال ابومسلم با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم شد.

شهاب الدین گردان در دقیقه 55 دیدار امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و ابومسلم زمانی که برای گرفتن توپ از توپ جمع کن پشت دروازه مراجعه کرده بود، در اقدامی بی سابقه و با این بهانه که او توپ را دیر در اختیارش قرار داده است، توپ را محکم به صورت نوجوان توپ جمع کن زد.

شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از این اتفاق در گفتگو با مرجع از محرومیت گردان تا اطلاع ثانوی داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول پس از آنکه داور به پتروویچ کارت زرد نشان داد به تصمیم مظفری زاده اعتراض کرد

ایوان پتروویچ در نیمه اول پس از آنکه روی پای بازیکن ابومسلم تکل رفت سعید مظفری زاده به وی کارت زرد نشان داد. در این هنگام افشین پیروانی به شدت به تصمیم داور مسابقه اعتراض کرد.

*
هومن افاضلی، مربی و احمد ابراهیمی سرپرست تیم ملی ایران به همراه مجید فرخزادی و عباس انصاری‌فرد و در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند و مسابقه را از نزدیک تماشا کردند
.

*
علی اکبر استاد اسدی مدافع سابق تیم ملی ایران نیز در ورزشگاه آزادی حضور داشت


ارسال شده در توسط کامران رستمی
 حاشیه دیدار پرسپولیس و ابومسلم

بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و ابومسلم ساعت 15 و 30 برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند اما رنگ پیراهن هر دو تیم قرمز بود. با توجه به میزبانی پرسپولیس، ناظر داوری به بازیکنان ابومسلم تذکر داد کاور آبی‌بر تن کرده و بدن‌هایشان را گرم کنند.

*
بیش از 250 هوادار تیم ابومسلم که از مشهد به تهران آمده و با حضور در ورزشگاه آزادی تیمشان را برابر پرسپولیس تشویق می‌کنند
.

*
احمدرضا عابدزاده و علیرضا حقیقی زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین چمن آزادی شده و به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند
.

*
تماشاگران پرسپولیس قبل از شروع مسابقه با سردادن شعارهایی درگذشت دایی پژمان نوری را به او تسلیت گفتند
.

*
حسین بادامکی و محمد منصوری قبل از شروع مسابقه با مسئولان ابومسلم در کنار زمین برای لحظاتی صحبت کردند.

نلو وینگادا 30 دقیقه قبل از شروع مسابقه به داخل زمین ورزشگاه آزادی آمده و کیفیت چمن ورزشگاه آزادی را مورد ارزیابی قرار داد.

*وینگادا مانند دیدار گذشته پرسپولیس برابر استقلال، با پرچم قرمز به داخل ورزشگاه آمد و با رفتن نزد هواداران مورد تشویق آنها قرار گرفت.

*احمد رضا عابدزاده، افشین پیروانی و وینگادا با دسته های گل به سوی نیمکت ابومسلم رفته و از علی حنطه سرمربی ابومسلم استقبال کردند.

قبل از شروع مسابقه تیم‌های پرسپولیس و ابومسلم، هواداران به شدت علی کریمی را مورد تشویق قرار داده و خواهان حضور دوباره وی در تیم ملی شدند. تماشاگران رحمان رضایی را نیز به شدت تشویق کردند.

*محمدمنصوری، فرانک آتسو، حسین بادامکی و مهدی واعظی قبل از شروع مسابقه با دسته‌های گل به سوی نیمکت ابومسلم رفته و از کادر فنی ابومسلم اجازه بازی گرفتند.

* رنگ پیراهن شهاب‌ گردان، دروازه‌بان تیم ابومسلم با رنگ پیراهن داوران مسابقه همرنگ بود. به همین دلیل به دستور ناظر داوری وی قبل از شروع مسابقه پیراهن خود را عوض کرد.

* تماشاگران تیم پرسپولیس قبل از شعار مسابقه علیه امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال شعار دادند.

* حمیدشفیعی، بازیکن سابق سپاهان و استقلال که هم اکنون عضو تیم ابومسلم است قبل از شروع مسابقه در چمن ورزشگاه آزادی رفت و برای لحظاتی با سپهر حیدری مدافع پرسپولیس صحبت کرد.


ارسال شده در توسط کامران رستمی